Σχεδόν 2% μεγαλύτερη από πέρσι είναι η φετινή έκθεση World Travel Market 2007, που φιλοξενεί 5.402 εκθέτες από 200 περιοχές και χώρες στο εκθεσιακό κέντρο ExCel του Λονδίνου. Φέτος υπάρχουν μάλιστα και τέσσερις νέες χώρες, που συμμετέχουν ως εκθέτες για πρώτη φορά ή επιστρέφουν έπειτα από χρόνια απουσία: η Βοσνία - Ερζεγοβίνη, το Σαν Μαρίνο, το Γιβραλτάρ και η Υεμένη.
Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 9.500 αιτήσεις για ραντεβού μέσω του συστήματος World Travel Market’s Personal Event Planner (PEP), που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά πριν 2 χρόνια, βοηθώντας τους επισκέπτες να αξιοποιήσουν την παρουσία τους στην έκθεση πιο αποτελεσματικά, κανονίζοντας οι ίδιοι άμεσα τις επαφές τους.
Ωστόσο, το πιο σημαντικό κατά την κα Fiona Jeffery, Chairman της World Travel Market, δεν είναι το μέγεθος της έκθεσης, που έσπασε κάθε ρεκόρ, αλλά το γεγονός πως συγκέντρωσε περίπου 50.000 επαγγελματίες της τουριστικής βιομηχανίας κάτω από την ίδια στέγη, ώστε να ανταλλάξουν γνώμες και εμπειρίες και να μάθουν περισσότερα για τις παγκόσμιες τάσεις και εξελίξεις.
"Η World Travel Market μεγαλώνει χρόνο με τον χρόνο, αλλά για εμάς αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό όσο να δημιουργούμε μια ποιοτική επιχειρηματική πλατφόρμα για τον επαγγελματία του τουρισμού" πρόσθεσε η κα Jeffery.
Επίσης....
Τη νέα διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδας στο εξωτερικό, αλλά και τη νέα εικόνα (brand) της, παρουσίασε χτες για πρώτη φορά ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. `Αρης Σπηλιωτόπουλος, πραγματοποιώντας τα εγκαίνια του περιπτέρου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) στην τουριστική έκθεση World Travel Market 2007.
"Η World Travel Market" τόνισε ο κ. Υπουργός "είναι μια από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού. Και η διεθνής παρουσία της χώρας μας είναι εξαιρετικά σημαντική. Για τον λόγο αυτό, παρουσιάζουμε σήμερα, σε όλο τον κόσμο, αλλά και στους Έλληνες συνεκθέτες και φορείς την νέα αισθητική, την νέα εικόνα της Ελλάδας".
Η νέα εικόνα της Ελλάδας συμπληρώνεται σε δύο επίπεδα. Το πρώτο επίπεδο αφορά στη νέα διαφημιστική καμπάνια στο εξωτερικό για το 2008. Το δεύτερο επίπεδο αφορά στην υιοθέτηση της καινούριας εικόνας της χώρας μας (new brand identity).
Με αυτά τα δεδομένα, τόνισε ο κ. Σπηλιωτόπουλος, "υπηρετούμε τον τριπλό στόχο που έχουμε βάλει και ο οποίος συνοψίζεται στο:
1. Να κερδίσουμε -ως Χώρα- το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο αγοράς.
2. Να εδραιωθούμε μεταξύ των κορυφαίων προορισμών.
3. Να αναδείξουμε την Ελλάδα σε παγκόσμια δύναμη του τουριστικού χάρτη".
Μεταξύ άλλων, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, στην ομιλία του ανέφερε:
"Δεν μπορούμε να μιλάμε για εθνική στρατηγική για τον τουρισμό, χωρίς πρώτα να έχουμε χτίσει την νέα εικόνα της Ελλάδας. Τη νέα διεθνή ταυτότητα της Ελλάδας. Τη νέα αισθητική. Μια αισθητική που θα ξεπερνάει το μονοσήμαντο μοντέλο «ήλιος- θάλασσα».
Η νέα διευρυμένη στρατηγική τοποθέτηση της χώρας (positioning) επιβάλλει να επικοινωνήσουμε την Ελλάδα ως ένα προορισμό με εναλλαγές και αντιθέσεις, έναν τόπο όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να ζήσει μια αληθινή εμπειρία. Συνεπώς, η Ελλάδα μπορεί να θεωρηθεί ένας χώρος εμπειριών μέσα στον οποίο αληθινές, μοναδικές ιστορίες πραγματοποιούνται. Αυτό είναι η στρατηγική μας για την νέα εικόνα της Ελλάδας ως προορισμός παγκόσμιας εμβέλειας.
Ένας προορισμός όπου καταφέρνει σταδιακά να ενσωματώσει 9 συνολικά τομείς, και συγκεκριμένα:
1. Θαλάσσιος - Nautical
2. Πολιτιστικός Τουρισμός - Culture
3. Τουρισμός Υπαίθρου - Country side
4. Περιηγητικός Τουρισμός - Touring
5. Τουρισμός Υγείας και Ευεξίας - Health and Wellness
6. Συνεδριακός Τουρισμός - MICE (meetings, incentives, conferences, events)
7. Τουρισμός Πολυτελείας – Luxury
8. Τουρισμός Σαββατοκύριακου (Αθήνα-Θεσσαλονίκη) - City Break
9. Παραθεριστικός - Seaside
Οι 9 αυτοί Στρατηγικοί Τουριστικοί Κλάδοι είναι αυτοί στους οποίους πρόκειται να επενδύσει η Ελλάδα στα χρόνια που έρχονται με στόχο την άμβλυνση της εποχικότητας και την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος.
Στόχος μας είναι να διεκδικήσουμε την προτίμηση των εν δυνάμει επισκεπτών και σταδιακά να μετατρέψουμε την προτίμηση τους σε ενεργή πρόθεση να ταξιδέψουν στη χώρα μας. Στην προσπάθεια μας να φτάσουμε, με τους πόρους που διαθέτουμε, τους περισσότερους δυνατούς δυνητικούς επισκέπτες, στοχεύουμε στη δημιουργική τάξη, στη λεγόμενη creative class, δηλαδή το 10% εκείνων των ταξιδιωτών που αναζητά καινούριες, αληθινές εμπειρίες. Μιλάμε με απλά λόγια, για σύγχρονους «κυνηγούς εμπειριών».
Επενδύουμε όχι μόνο σε παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, αλλά και σε νέα δημιουργικά κανάλια επικοινωνίας με πρωταγωνιστή το internet και τις νέες τεχνολογίες. Η Ελλάδα μπορεί να είναι πλέον ένας τουριστικός προορισμός υπεροχής και αξιώσεων.
Ο τουρισμός είναι μια μεγάλη δύναμη, μπροστά στην οποία αυτά που ενώνουν τους Έλληνες είναι πολύ περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν. Είμαι βέβαιος ότι όλοι μαζί θα ανταποκριθούμε θετικά στις προκλήσεις.
Η επιτυχία πρέπει να είναι μονόδρομος. Ας δούμε, όλοι μαζί, την φιλοσοφία, την λογική πίσω από την νέα ταυτότητα της Ελλάδας που αποκαλύπτουμε επίσημα, σήμερα, στο Λονδίνο στη World Travel Market".
(πηγή: www.traveldailynews.gr, 13/11/2007)
World Travel Market 2007
Ετικέτες θέματα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου